Κι άλλο παιχνιδάκι..

            i9jij.JPG

Μετά από πρόσκληση της krotkaya πρέπει να γράψω της 7 αγαπημένες μου ταινίες. Πριν αρχίσω πρέπει να σας πω, πως ο Αρχοντας των Δαχτυλιδιών, τα Star Wars και το Matrix είναι εκτός διαγωνισμού. Δε γίνεται να συγκριθούν με όλες τις άλλες που υπάρχουν. Δε θα κάνω περίληψη των ταινιών, αλλά θα σας πω γιατί μου άρεσαν. Ξεκινάμε λοιπόν..

.Ζήτημα τιμής, γιατί »You can’t handle the truth».

.Το φαινόμενο της πεταλούδας, γιατί πολλές φορές δε ξέρεις τι να κάνεις κι ότι κι αν επιλέξεις απλά δεν είναι αρκετό.

.Ασυμβίβαστη γενιά, γιατί τι γιατί δεν έχω λόγια.

.Closer, γιατί νόμιζα ότι έπαιζα εγώ σε αρκετά σημεία.

.Γλυκός Νοέμβρης, γιατί ένας μήνας είναι αρκετός.

.Serendipity, γιατί πιστεύω και στη μοίρα και στην τύχη. Δε θα αναλύσω τώρα τι εννοώ, αλλά ότι δε σου φέρει η μια, θα στο φέρει σίγουρα η άλλη.

.Life as a house, γιατί δάκρυσα, γιατί όλα γίνονται για ένα λόγο.

~ από stefy στο 16 Μαρτίου, 2007.

17 Σχόλια to “Κι άλλο παιχνιδάκι..”

  1. Όμορφες επιλογές, Στέφυ μου! :)

  2. Στεφάκι, είμαι πολύ γριά; Δεν τις ξέρω -κι αυτές που βγάζεις εκτός συναγωνισμού δεν μου αρέσουν, συγγνώμη….

  3. Αχ ωραίες ταινίες Στέφυ!!Όλες μου αρέσουν, και ιδιαίτερα το «Ζήτημα τιμής» αφού πολύ απλά παίζει ο απίστευτος και μοναδικός Tom Cruise μαζί με Jack Nickolson!

    («Did you or did you not order RED CODE??»)…

    ΤΕΛΕΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ!! Φιλιά!

  4. Πιο πολυ θα συμφωνησω με αυτες που εβγαλες εκτος συναγωνισμου παραε αυτες που εγραψες :) Πως γινεται να εχεις εκτος συναγωνισμου StarWars, Matrix kai Lord of the Rings και το τοπ 5 σου να μην εχει αλλη επιστημονικης φαντασιας βρε κοπελια?? Με μπερδεψες!! :)

  5. κουνελάκι οι πάνω – πάνω εμένα καθόλου δεν μου αρέσουν,
    έως και τις φοβάμαι μπορώ να σου πω….

    μπορεί όταν μεγαλώσω να το ξεπεράσω:ppppppppppppppp

  6. Μην τις ακούς παιδί μου (την κροτ, κ την allmylife βέβαια) είναι γριές και κυρίως είναι κουλτουριάρες (μπρ μόνο που το είπα μια ανατριχίλα διαπέρασε τη σπονδυλική μου στήλη). Εγώ συμφωνώ απόλυτα με τις ταινίας που βγάζεις εκτός συναγωνισμού!!!
    Θα παίξεις ένα παιχνιδάκι? Πέρνα από τον καφενέ μου και θα δείς. Φιλιά!!!!!!!!!!
    Υ.Γ Ο Μπαμπίνο τι κάνει? Τον παιδεύεις ακόμη?

  7. Ένας μήνας είναι αρκετός; Τι εννοείς αγαπητηή; Πολύ ωραίες οι ταινίες όντως! Φιλάκια πολλά!

  8. Στεφ? ζεις????

  9. Για το «Closer» σε λάτρεψα!
    Και σου στέλνω και μια πρόσκληση να γράψεις για τα 5 αγαπημένα σου βιβλία. :)

  10. renata: Ευχαριστώ γλυκιά μου!!

    krot: Καλέ δε πειράζει, θα σου τις μάθω εγώ. Όσο για αυτές που βγάζω..θα τα πούμε από κοντά.

    sofi: Ήμουν σίγουρη πως θα την σχολίαζες. Έχω καιρό να τη δω και έχω ξεχάσει μερικές ατάκες.

    par1saktos: Κάτσε να σε ξεμπερδέψω, αυτές που έβγαλα δεν γινόταν να μην τις αναφέρω γιατί είναι αυτές που είναι, αλλά από εκεί και πέρα διάλεξα ταινίες που με άγγιξαν και τις βλέπω πιο συχνά από άλλες. Αυτά, :))

    allmylife: χι,χι. Θα σου κρατάω το χέρι αν τις δούμε ποτέ!!

    mithr: Ένα δίκιο το’χεις, δε μπορώ να πω. Την είδα την πρόσκληση και το έχω ήδη παίξει, θα προσπαθήσω πάβτως. Παιδεύω εγώ κανέναν;; Σα δε ντρέπεσαι να τα λες αυτά. :))

    goud: Είναι αρκετός και καθόλου βαρετός!! :))

    alepou: Αχ ναι λατρεμένη ταινία!! Θα σε επισκευτώ για την προσκλησούλα.

    Φιλάκια σ’όλους πολλά!!

  11. Krot: ΑΑΑΑ, ξέχασα να σου πω.. όσο έλειπα έψαχνα και για ντομάτες 2,3 για να έχουμε.
    Φιλιά!!

  12. Ασυμβίβαστη γενιά… Όχι τόσο για την ταινία, όσο για το υπέροχο τραγούδι…

  13. Συνεχίζω να μην έχω λόγια και για το τραγούδι.
    :))

  14. αχ, τώρα που έχουμε ντομάτες ησύχασα.
    να φέρω και ένα δυο λαχανάκια βρυξελλών;

  15. lol,lol,lol,lol
    έπεσα κάτω από τα γέλια!!

  16. Το φαινόμενο της πεταλούδας, yeah!!!! 12 points to stefy.

  17. Ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω τους πόντους. Δεν έχω δει ακόμα το 2, αλλά δεν μας αρέσουν τα δεύτερα, σωστά;;

Σχολιάστε