Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω;;

Έλα μου ντε.

Διαβάζω από μικρή και όχι επειδή πρέπει, επειδή μ’αρέσει.
Μπαίνω σε κάποια σχολή και όχι επειδή μ’αρέσει, επειδή έτυχε.
Δουλεύω κάπου και όχι επειδή μ’αρέσει, επειδή πρέπει.
Μένω σε αυτή τη δουλειά και όχι επειδή πρέπει, επειδή μ’αρέσει.
Κάνω μεταπτυχιακό και όχι επειδή πρέπει, επειδή θα εξελιχθώ.

Θέλω να διοριστώ και όχι μόνο επειδή θα έχω ένα «σίγουρο» μέλλον, επειδή έχω όρεξη και κέφι να κάνω τη δουλειά που διάλεξα, επειδή θα την κάνω σωστά, επειδή προσπαθώ γι’αυτό και θέλω να μη πάνε χαμένοι οι κόποι μου.

Δεν έχω όμως κανένα «γνωστό».
Και πλέον..
Γι’αυτό λοιπόν, εγώ τι θα γίνω όταν μεγαλώσω;;;;

~ από stefy στο Μαΐου 3, 2010.

Σχολιάστε

 
